Cum să filtrezi pe unul sau mai multe câmpuri
Lucru cu filtrele in Business Central este intuitiv. Se pot aplica filtre simple sau multiple
De la introducerea în interfața utilizator până la procesele avansate de gestionare a afacerii, suntem aici pentru a vă ghida pas cu pas. Învață cum să-ți optimizezi afacerea cu ajutorul Business Central chiar acum!
Microsoft Dynamics 365 Business Central este o soluție ERP (Enterprise Resource Planning) puternică și ușor de folosit, concepută pentru a ajuta companiile de toate dimensiunile să-și gestioneze eficient operațiunile. Ușor de folosit și de învățat, Business Central acoperă o gamă largă de funcționalități, inclusiv contabilitate, vânzări, achiziții, stocuri și servicii.
Platforma Business Central este adaptabilă și poate fi personalizată pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărei afaceri. Cu acces rapid la date și procese cheie, utilizatorii pot învăța rapid, fără a fi necesare cunoștințe tehnice avansate.
Lucru cu filtrele in Business Central este intuitiv. Se pot aplica filtre simple sau multiple
Se activează butonul de search din Action Bar. Este o căutare de tip smart
Se poate aplica o filtrare simplă prin poziționarea pe o valoare dintr-o coloană
In antet pe coloana respectivă alegeți optiunea - Filter to this value
Pentru filtrare multiplă activați zona de filtrare - icon-ul din dreapta
Adaugați campurile după care doriți să filtrați și introduceți valorile de filtrare
Se pot folosi operatori logici
Se poate salva ca view - opțiunea Save as...
Se deschide lista - poate fi orice listă din Business Central: clienți, furnizori, articole, conturi contabile, tranzacții înregistrate, listă documente
In colțul din stânga de pe Action Bar aveți opțiunea de Search
Se poate introduce un cuvânt - partial sau integral. Se pot introduce și cifre
Se vor afișa toate tranzacțiile care conțin cuvântul. Căutarea se face în toate coloanele
Microsoft Dynamics 365 Business Central vine cu un set de funcționalități avansate care pot fi instalate și adaptate specificului afacerii tale.
Dynamics 365 BC - Navision - se poate personaliza, fiind o platformă open, ușor de adaptat nevoilor unice ale afacerii tale.
Ușor de învățat și utilizat. Este integrat nativ cu suita Office. Permite și input automat de documente prin OCR.
În Dynamics 365 BC, utilizatorii își pot seta singuri propriul mediu de lucru. În plus, cu Role Tailored Center își setează prioritățile.
Este ușor de integrat cu alte aplicații interne sau externe prin propriile Web Service-uri. Permite și utilizarea standardului open XML.
Cu Dynamics 365 BC - Navision, ai control și predictibilitate. Este integrat nativ cu Microsoft Power BI și Dynamics CRM.
Poți alege să închiriezi sau să achiziționezi, așadar, începi cu o investiție minimă. Este disponibil și în varianta 100% cloud.
Rapid Start este un set de instrumente pentru un start rapid. Sure Step este metodologia pentru proiecte ample.
Cu Dynamics 365 BC - Navision, îți poți alege partenerul de implementare/suport. În plus, ai un număr impresionant de resurse online.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP - Navision lucrezi eficient, optimizezi fluxurile operaționale și gestionezi corect resursele companiei
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți permite să urmărești înregistrări contabile și rapoarte fiscale, lichidități, operații bancare, mijloace fixe, creanțe și datorii. Cu Business Central Navision controlezi costurile, te asiguri că ești în permanență aliniat la reglementările legale în vigoare și ai o vedere de ansamblu asupra activelor tale și a fluxurilor financiare.
Modulele dedicate din Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți permit gestionarea complexă a tranzacțiilor de stoc și urmărirea acestora. Pentru gestionarea activității în depozit, sistemul ERP Business Central Navision are un modul dedicat de management depozit (Warehouse Management System - WMS). Acest modul WMS din Navision este ideal pentru manipularea unui volum mare de articole.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) gestionezi ușor procesele de vânzare, de la generarea ofertei de vânzare și până la emiterea facturii finale. Dynamics 365 BC Navision vine inclusiv cu funcționalități de CRM, ce permit gestionarea lead-urilor (potențialii clienți) și a oportunităților.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV), poți gestiona relația cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare, până la realizarea recepției și înregistrarea facturii finale. Totodată Navision ERP, îți oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelație cu activitățile de producție și vânzare.
În managementul proiectelor cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) planifici, urmărești și controlezi activitățile, pentru a respecta timpul alocat și termenele limită și pentru a gestiona costurile și profitul. Cu Business Central Navision ai o imagine in timp real asupra proiectelor.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți oferă o soluție completă pentru definirea, urmărirea și controlul proceselor de producție. Modulul din Navision dedicat producției funcționează în strânsă corelație cu celelalte module (aprovizionare și vânzare), asigurând o abordare integrată a procesului de producție.
Gestionează și planifică eficient activitățile de service, cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV). Funcționalitățile Navision includ de la înregistrarea articolelor de service, realizarea contactelor, până la gestionarea prețurilor, a comenzilor de service și alocarea resurselor pentru activitatea de service propriu-zisă.
Maximizează investiția în sistemul ERP Dynamics NAV / Business Central. Indiferent care este stadiul proiectului tău - implementare nouă, upgrade, suport, extensii module sau tipul soluției - Navision, Dynamics NAV sau Dynamics 365 Business Central noi adaugăm valoare proiectului tău la nivel tehnic, operațional și managerial.
Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro