Servicii de upgrade la versiunea Dynamics 365 Business Central

Schimbă dinamica afacerii tale cu noua versiune Dynamics 365 Business Central!

Încă nu te-ai decis să migrezi la noua versiune Dynamics 365 BC?

Upgrade-ul la versiunea Dynamics 365 Business Central îți oferă multiple avantaje. Cu cāt versiunea pe care o utilizezi este mai veche, cu atāt vei cāștiga mai multe avantaje cu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Pe lângă o tehnologie nouă, Business Central vine cu îmbunătățiri de funcționalități și utilizare. Cu noua tehnologie ai upgrade-uri în timp real și poți lucra în cloud.

Funcționalități noi

Cu Dynamics 365 Business Central obții mai multă productivitate, ai o interfață complet nouă, rapidă și unitară atât pentru telefoane smart, tablete cât și web. Iți poți personaliza mediul de lucru și ești integrat cu suita office. Pentru fiecare modul ai funcționalități noi. Ai o pagina de start de tip Dashboard cu cele mai importante informații, documente, rapoarte și comenzi rapide specifice rolului fiecarui departament. 

Tehnologie nouă

În cazul Dynamics 365 BC cel mai mare avantaj îl reprezintă programarea pe extensii. Extensiile vor reduce semnificativ costurile și durata upgrade-urilor ulterioare. Diferență de timp pentru un upgrade va fi de la săptămâni sau luni la mai puțin de o zi. În plus este mult mai facil și sigur să vă integrați cu alte aplicații și baze date folosind webservice-uri de tip API.

Disponibil și în cloud

Modelul nou de licențiere este flexibil. Dynamics 365 BC este disponibil în varianta cloud 100% la un preț avantajos pe bază de abonament lunar în funcție de tipul de utilizator (Essentials, Premium, Team Member). În această variantă aveți multiple beneficii - siguranță, scalabilitate, investiție inițială minimă, update-uri automate la versiuni noi. Interfața este web, singura condiție este să aveți o conexiune Internet permanentă.

Mobile App

Poți accesa de oriunde funcționalități mai simple sau mai complexe ale sistemului ERP direct de pe interfața mobilă sau tabletă. Îți poți configura propriile funcționalități pentru interfața mobilă.

Optimizare fluxuri

Un proiect de upgrade vă oferă și oportunitatea reproiectării și optimizării fluxurilor de lucru bazat pe experiența anterioară și pe problemele întâmpinate.

Întrebări frecvente

Dynamics 365 BC este disponibil în varianta cloud la un preț avantajos pe bază de abonament lunar în funcție de tipul de utilizator. În această variantă aveți multiple beneficii - siguranță, scalabilitate, investiție inițială minimă, update-uri automate la versiuni noi. Interfață este web, singura condiție este să aveți o conexiune de internet permanentă. În varianta On-Prem trebuie să faceți propria investiție în infrastructură - servere, sistem de backup, licențe sistem operare și baza de date. Licențele Dynamics 365 BC în varianta On-Prem pot fi fie achiziționate, fie închiriate.
Dynamics 365 BC vine cu o tehnologie nouă. Dezvoltările specifice, practic modificările față de standard, sunt acum gestionate în așa numitele "extensii". Aceste extensii fac posibilă migrarea mult mai rapidă la versiunile noi, în mai puțin de o zi. Anumite funcționalități care au fost dezvoltate în versiunile anterioare posibil să existe deja în noile versiuni. Cele care nu se regăsesc în standard vor trebui rescrise în extensii, ceea ce va presupune un efort de programare substanțial. De asemenea rapoartele specifice vor trebui rescrise și necesită o atenție specială. Daca aveți un număr substanțial de rapoarte este recomandată implementarea unei soluții dedicate pentru raportare și analiză cum ar fi Power BI.
Acesta este în esență scopul principal al upgrade-ului. Se va migra integral toată baza de date și se va păstra istoricul tranzacțiilor. Microsoft are o procedură și funcționalități dedicate pentru gestionarea procesului de upgrade. Upgrade-ul la BC 365 de la versiuni anterioare este un proces interativ. Cu cât versiunea curentă este mai veche, cu atât procesul de upgrade va fi mai lung pentru că necesită pregătirea structurii și trecerea prin mai multe versiuni intermediare.
În noua versiune Dynamics 365 BC după upgrade se importă extensia Criteria cu funcționalitățile pentru localizare. Pachetul de localizare Criteria vine cu un set substanțial de funcționalități si rapoarte, principalele fiind: jurnale TVA, registrul jurnal, registrul de casă și bancă, registrul mijloace fixe, balanțe și fișe de cont, cartea mare, fișe parteneri, declarații 394 și 390, e-Factura și e-Transport, declarația 406 SAF-T, preluare date ANAF.

De ce să alegi Criteria pentru actualizarea sistemului Dynamics 365 BC?

Colaborarea cu echipa noastră îți asigură control asupra procesului și rezultatelor finale. Avem o experiență de peste 15 ani cu toate versiunile sistemului - Navision, Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central. În plus suntem printre puținele companii de IT care au competențe practice în zona optimizărilor de procese și a managementului performanței. În proiectele pe care le realizăm suntem focusați pe dezvoltarea de optimizări și automatizări, pe reducerea costurilor operaționale și pe creșterea profiturilor.

Contact

Vrei să încerci Dynamics 365 BC pentru afacerea ta?

Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.

Scrie-ne un e-mail

Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.

office@criteria.ro
Sună-ne

Întrebări despre produsele sau serviciile noastre? Sună-ne pentru asistență.

0722.335.525

Solicită un DEMO

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și pentru a ne analiza traficul. Vă rugăm să decideți dacă sunteți dispus să acceptați cookie-uri de pe site-ul nostru.