Fară o implementare corectă și fară un partener care să rezoneze cu afacerea și echipa ta pierzi bani, timp și oportunități. Un partener bun te ajută să valorifici tehnologia în avantajul afacerii tale, îți alocă timp, îți cunoaște afacerea și echipa, este proactiv, îți oferă suport personalizat și soluții potrivite specificului activității tale.
Criteria a oferit mereu soluții potrivite solicitărilor venite din partea agenției și a finalizat cu seriozitate proiectele (dezvoltările) conform timing-ului și bugetului agreate. Am primit de la Criteria suport eficient pentru rezolvarea tuturor problemelor apărute în utilizarea soluției Navision, plus valoarea adusă de Criteria fiind consultanța activă, faptul că partenerul nostru cunoaște și înțelege tipologia noastră și nevoile de business și este proactiv, venind constant cu propuneri de automatizare și de îmbunătățire a soluției ERP, propuneri care prin implementarea lor au condus la eficientizarea întregii activități.
Atunci când suportul ulterior nu le satisface așteptările. Adesea este cazul colaborării cu un partener mare de Microsoft Dynamics care adoptă o abordare impersonală și mai degrabă orientată spre creștere. Cele mai frecvente situații sunt:
Suport prea costisitor sau prea procedural ce necesită efort și consum de timp din partea utilizatorilor pentru explicarea situațiilor apărute. Timpul de răspuns din partea Partenerului pentru rezolvarea unor probleme chiar minore este prea lung. O relație directă cu consultantul simplifică procedura de suport și este foarte utilă mai ales în cazul urgențelor.
Partenerul răspunde punctual cerințelor de suport dar fară a fi interesat în mod activ de evoluția și dezvoltarea afacerii dumneavoastră și de modul cum v-ar putea îmbunătăți actvitatea sau fară a vă informa cu privire la funcționalități și tehnologii noi.
Training insuficient la momentul go live-ului sau analiza incompletă a cerințelor. Partenerul nu a alocat suficient timp proiectului. În acest caz practic nu valorificați potențialul soluției ERP și nu folosiți funcționalități cheie care v-ar putea fi utile în activitățile curente.
Implementare eșuată și lipsa experienței în industria afacerii dumneavoastră. Asta înseamnă fluxuri neoptimizate, lucru greoi în aplicație, timp și energie pierdută din partea utilizatorilor, grad mare de ineficiență și disconfort.
Fiind un proiect tehnic, în funcție și de complexitate, preluarea suportului poate necesita mai mulți pasi:
Ca un prim pas propunem o discuție inițială cu un consultant Criteria pentru identificarea și înțelegerea la nivel general a cerințelor și așteptărilor pe care le aveți. Poți verifica dacă suntem partenerul potrivit pentru proiectul tău, iar noi înțelegem mai bine cum te putem ajuta.
În cazul proiectelor mai complexe este necesară această etapa de consultanță mai detaliată pentru înțelegerea proiectului și specificului afacerii tale. Se vor identifica customizarile din baza de date și se va face o minimă documentare a scopului și functionalităților acestor customizări.
Se vor identifica fluxurile de lucru și funcționalitățile de bază. Se vor propune recomandări pentru optimizări. Rezultatul acestei etape va fi un raport de analiză.
Pe baza raportului de analiză și a concluziilor acestuia se va putea stabili un plan de migrare cu etape și responsabilități în funcție și de prioritățile pe care le aveți.
În cazul proiectelor mai simple putem începe cu cereri de suport punctuale sau cu cerințe de dezvoltare a unor funcționalități simple (exemplu rapoarte, ajustări de fluxuri, pachet localizare)
O soluție ERP trebuie permanent întreținută și adaptată. Periodic, apar cerințe noi, modificări legislative, nevoi de optimizare și fluidizare a fluxurilor de lucru sau a documentelor și de adăugare de noi funcționalități.
Pachetele de servicii pe care ți le propunem sunt personalizate, în funcție de specificul și complexitatea soluției ERP implementate.
Îți răspundem întrebărilor cu prioritate maximă referitoare la sistemul Dynamics 365 BC și îți oferim suport operațional, în situații precum erori de aplicație (bug-uri), erori de configurare, erori de setări în nomenclatoare sau parametrizări, erori de introducere documente, lipsă de experiență în lucrul cu sistemele ERP Navision, Dynamics NAV sau Dynamics 365 Business Central.
Periodic, apar modificări legislative ce trebuie integrate în sistemul ERP. Asigurăm atât actualizarea obiectelor (rapoarte, codeunit-uri, extensii) pentru modificările legislative, cât și consultanța și training-ul necesare pentru utilizatorii direct implicați.
Analizăm dacă soluția implementată este folosită la potențialul maxim. Acest audit reflectă: cât de bine interacționează angajații cu software-ul, dacă își îndeplinesc mai eficient sarcinile de lucru, dacă facilitează comunicarea, distribuirea informațiilor și rezolvarea problemelor, dacă fluxurile operaționale sunt optimizate și rapoartele sunt suficient de concludente.
După o perioadă de timp de la implementarea sistemului este necesară o verificare și optimizare a proceselor, pentru a elimina redundanțele și parametrii inutili, pentru fluidizarea documentelor și pentru adăugarea de noi funcționalități necesare.
În cazul în care sunt necesare dezvoltări pentru implementarea unor funcționalități noi sau rapoarte noi, se pot crea microproiecte, în funcție de cerințele tale, pentru care îți comunicăm clar obiectivul și durata de realizare.
În fiecare companie există fluctuații de personal, schimbări de procese de business sau dezvoltări de noi funcționalități, ce necesită un training constant orientat pe procesele existente sau pe noile procese de afaceri sau module.
Orice societate are nevoie de documente care să ateste atât modul de utilizare a sistemului ERP Dynamics 365 BC, cât și configurarea acestuia. Putem crea un set complet de documentație și proceduri de lucru sau putem prelucra și actualiza documentația existentă.
În cazul în care dorești să ai un back-up pentru administratorul tău de sistem, îți putem oferi serviciile propriilor noștri consultanți tehnici, astfel încât să ai o susținere permanentă și de încredere.
Avem experiență relevantă și o cunoaștere în profunzime a sistemelor ERP, în special a sistemului Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV). Cu instrumentele și cunoștințele pe care ți le putem oferi, vei obține maximum de beneficii de la Dynamics 365 Business Central.
Brădut Stanciu - CFO