Dezvoltare add on-uri Dynamics 365 BC

Du-ți sistemul ERP și implicit gestionarea afacerii la nivelul următor cu add on-urile Dynamics 365 BC. Add on-urile dezvoltate de Criteria sunt flexibile, ergonomice și au un preț avantajos.

Modulele noastre

Aplicațiile mobile dezvoltate de Criteria sunt integrate cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP și Dynamics NAV prin webservice-uri, sunt flexibile și ergonomice

Mobile app Vânzări

  • Accesare date și istoric documente clienți
  • Generare Comenzi și Oferete Vânzare
  • Creare baze de date

Mobile app Producție

  • Raportare consumuri producție
  • Vizualizare status comenzi
  • Interogare stocuri. Operare transferuri

Mobile app WMS

  • Pick List și Pack List cu sugestie tip ambalaj
  • Recepții pe baza de comandă achiziție
  • Integrare curieri. Generare etichete

Criteria a dezvoltat propriul modul pentru raportarea din producție.

Informațiile din sistemul ERP sunt transmise on line și în timp real către echipa de producție.

Comenzile de producție odată planficate sunt vizibile în secțiile de producție într-un modul dedicat pentru raportare producție (de tip shop floor). Fiecare lucrător își poate selecta utilajul dintr-o interfață grafica web unde poate vizualiza lista tuturor comenzilor lansate în producție. În fișa unei comenzi se pot vizualiza informații și instrucțiuni, și se pot solicita materiale. Există butoane pentru "Start / Stop" activitate producție și pentru "Finalizare Lucrare". Se poate schimba statusul comenzii și se pot introduce eventuale comentarii / observații despre execuția comenzii de producție.

Criteria a integrat în Business Central modele avansate de forecast folosite în limbajul de programare R (exemplu ARIMA, BATS). Fiecare articol este analizat în dinamică în funcție de istoricul de date și cel mai potrivit pattern este propus automat de sistem. Acest modul este baza pentru optimizarea stocurilor, respectiv a comenzilor de achiziție.

Este o aplicație de tip POS pentru vânzarea cu amănuntul, integrată cu Business Central. Include funcționalități de vânzare cu amănuntul, modul de plăți, integrare cu casa de marcat, matrice de transfer stocuri, inventar, rapoarte analiză.

Criteria a dezvoltata numeroase interfețe și integrări cu sisteme EDI pentru preluarea comenzilor sau pentru transferul automat al facturilor în/din diverse platforme și sisteme ERP. Exemplu: integrări hipermarket-uri, integrări curieri, integrări OMV, Rompetrol, integrări site-uri web, portal pentru gestionare carduri combustibil.

De ce să alegi Criteria în selecția add on-urilor Dynamics 365 BC?

Criteria te ajută să maximizezi investiția în sistemul ERP, prin identificarea add on-urilor potrivite specficului afacerii tale. Add-on-urile sunt deja dezvoltate și testate, și pot fi adaptate cu ușurință specificului tău.

Contact

Vrei să încerci Dynamics 365 BC pentru afacerea ta?

Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.

Scrie-ne un e-mail

Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.

office@criteria.ro
Sună-ne

Întrebări despre produsele sau serviciile noastre? Sună-ne pentru asistență.

0722.335.525

Solicită un DEMO

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și pentru a ne analiza traficul. Vă rugăm să decideți dacă sunteți dispus să acceptați cookie-uri de pe site-ul nostru.