Venind constant in sprijinul clientilor pentru optimizarea proceselor de afaceri si cresterea productivitatii, Criteria, cel mai agil Partener Microsoft pentru Dynamics NAV, a dezvoltat prima aplicatie Mobile din Romania, integrata cu Microsoft Dynamics NAV - Navision. Practic aceasta aplicatie, permite angajatilor si colaboratorilor aflati pe teren (agenti de vanzari, merchandiser-i, soferi) sa introduca informatii in timp real, direct de pe teren, in sistemul ERP - Microsoft Dynamics NAV - Navision. Aplicatia mobile poate fi rulata pe orice sistem de operare: Android, IOS, Windows.



Cu o astfel de aplicatie:
  • Cresteti eficienta operationala prin automatizarea proceselor manuale, eliminand necesitatea completarii manuale a documentelor. Reduceti costurile operationale cu preluarea comenzilor, economisiti timp si bani pentru operarea comenzilor si verificarea disponibilitatii produselor;

  • Aveti un control mai bun privind activitatea oamenilor pe teren. Rapoartele de activitate se vor genera automat din aplicatie;

  • Cresteti veniturile prin identificarea facila de noi oportunitati si posibilitati de vanzare de tip cross sell sau up sell;

  • Reduceti ciclul de facturare si colectare, imbunatatind astfel cash flow-ul. Puteti emite si chiar incasa facturi pe teren, in timp real;

  • Cresteti satisfactia clientilor odata cu imbunatatirea vitezei de reactie si oferirea clientilor de raspunsuri prompte.



Functionalitatile acoperite pot include:

Generare oferte si preluare comenzi de vanzare (cu validare in timp real a conditiilor comerciale - preturi, discounturi - si de stoc, definite la nivel de client in Microsoft Dynamics NAV - Navision), preluare si validare retururi, confirmare si validare avize de livrare marfa cu generare de factura, scanare coduri de bare, gestionare poze si documente.



Microsoft Dynamics NAV - Navision are o tehnologie avansata ce permite expunerea, integrarea si extinderea facila a oricarei functionalitati din sistemul ERP, prin interfete web si mobile. Printre alte proiecte de acest tip, realizate de Criteria (sau in curs de realizare) se numara:



Interfata web pentru gestionarea avizelor si retururilor in timp real

criteria_nav.png



Interfata web si mobile pentru CRM si Service

Criteria este in proces de dezvoltare a propriul sistem CRM integrat cu Microsoft Dynamics NAV Navision



Site-uri web de tip e-Commerce

Site ecom.png



Aplicatie web si tableta pentru raportarea si urmarirea productiei si calitatii

Unul din proiectele imporante in derulare este dezvoltarea unui sistem de urmarire si raportare a productiei si calitatii, precum si a eficientei utliajelor.

Raportare Productie.png

Citește și

Sistemul RO e-Transport pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central și Dynamics NAV (Navision)

<p>Implementarea unui sistem de management eficient al transporturilor este esențială pentru companiile care activează în sectoarele de distribuție, producție sau retail. Odată cu apariția sistemului RO e-Transport, România a introdus un cadru legislativ pentru monitorizarea electronică a transporturilor de bunuri riscante pe teritoriul național. Integrarea acestui sistem cu soluțiile ERP moderne, precum <a href="https://criteria.ro/navision-microsoft-dynamics-365-business-central-erp">Microsoft Dynamics 365 Business Central</a> și Dynamics NAV (Navision), permite companiilor să se conformeze reglementărilor și să își optimizeze gestionarea transporturilor.</p> <h2>Ce este sistemul RO e-Tr...</h>

Funcționalități avansate de gestionare a vânzărilor în Dynamics 365 Business Central

<p>Într-un mediu de afaceri competitiv, gestionarea eficientă a vânzărilor este esențială pentru succesul oricărei companii. <strong>Dynamics 365 Business Central, soluția ERP oferită de Microsoft, vine cu o gamă extinsă de funcționalități avansate care optimizează procesele de vânzări, îmbunătățesc experiența clienților și oferă date în timp real pentru luarea deciziilor strategice. </strong>Prin automatizarea fluxurilor de lucru și integrarea cu alte aplicații Microsoft, Business Central facilitează gestionarea întregului proces de vânzare, de la ofertare și comandă până la facturare și analiza performanței.</p> <h2>Au...</h>

Cum poți optimiza stocurile cu Business Central? Ai stocurile sub control sau îți blochezi capitalul?

<p>Gestionarea eficientă a stocurilor este esențială pentru orice companie care dorește să mențină un echilibru între disponibilitatea produselor și costurile asociate cu depozitarea acestora. Un stoc prea mare poate bloca capitalul și crește cheltuielile de operare, în timp ce un stoc insuficient poate duce la întârzieri în livrare și la pierderi de clienți. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferă soluții inteligente pentru optimizarea stocurilor, ajutând companiile să planifice și să gestioneze rezervele de produse în mod eficient.</p> <h2>Cum te ajută Business Central să planifici corect stocuri...</h>

We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.