Motivele implementarii si utilizarii unui CRM pot fi simple sau complexe, in functie de firma, de domeniul de activitate, de cat de mare e echipa de vanzari. De exemplu, poate fi folosit pentru:

  • a nu mai pierde oportunitati;
  • fidelizarea clientilor;
  • structurarea procesului de vanzari;
  • cresterea productivitatii;
  • a intelege de ce te refuza clientii;
  • un control si o raportare in timp real;
  • a identifica profilele prospectilor si a vedea ce abordare da rezultate, etc;

Am identificat 7 motive ca fiind cele mai importante, impartite in 3 categorii: cresterea vanzarilor, cresterea productivitatii si cresterea predictibilitatii.

CRESTEREA VANZARILOR

Motiv 1. Iti cresti rapid numarul de clienti Tii legatura cu fiecare potential client in mod personalizat si eficient. Cresti numarul de clienti si prospecti contactati zilnic, printr-o planificare si organizare mult mai buna a timpului oamenilor de vanzari si a relatiei cu clientul. Nu mai pierzi oportunitati. Nu mai ai clienti neglijati.

Motiv 2. Comunici mai eficient cu fiecare client Iti segmentezi baza de clienti potentiali dupa criteriile tale si iti construiesti mai usor o relatie cu acestia, conform nevoilor acestora. Realizezi o targetare mai buna a clientilor si in consecinta ai o rata de raspuns si conversie mai buna. Campaniile de marketing sunt mai eficiente.

Motiv 3. Iti fidelizezi clientii Un client multumit de eficienta si atentia echipei tale va ramane cu tine si te va recomanda si altora. In plus, ii poti vinde si alte servicii mult mai usor.

CRESTEREA PRODUCTIVITATII

Motiv 4. Ai totul intr-un singur loc Ai toate datele de contact si tot istoricul relatiei cu clientii (email-uri, intalniri, telefoane, oferte, contracte) intr-un singur loc, la un click distanta. Informatia nu mai este dispersata in diverse locuri: pe calculatoarele individuale ale oamenilor de vanzari, in excel-uri individuale, mail-uri, foldere pentru oferte. Ai acces rapid la informatii, o perspectiva de 360 grade asupra clientilor si o mai buna vizibilitate si comunicare intre departamente. Lucrezi mult mai eficient in echipa.

Motiv 5. Economisesti timp si bani In medie, un om de vanzari petrece doar 22% din timpul sau fata in fata cu clientii, restul de 78% fiind irosit cu activitati administrative si organizatorice (cautare informatii on line, in documente si excel-uri, intocmire rapoarte, sedinte, intocmire oferte, etc). Cu un sistem CRM poti automatiza si standardiza fluxurile de lucru si informatiile. Elimini activitatile neproductive, non vanzari si cresti productivitatea.

CRESTEREA PREDICTIBILITATII

Motiv 6. Masori usor eficienta echipei Ai rapoarte clare pentru a vedea in timp real eficienta echipei tale de marketing, vanzari, customer service si a corecta eventualele rezultate slabe in timp util.

Motiv 7. Esti proactiv. Gandesti strategic Analizand informatiile colectate pe parcursul procesului de vanzari intelegi mai bine cerintele pietei, comportamentul si preferintele clientilor. Monitorizezi activ concurenta. Identifici noi oportunitati de afaceri.

Citește și

Aplicațiile mobile Dynamics 365 Business Central: accesibilitate pentru afacerea ta

<p>Digitalizarea proceselor de afaceri este esențială în contextul actual, în care eficiența și accesibilitatea sunt priorități pentru companiile din orice industrie. Aplicațiile mobile integrate cu <a href="https://criteria.ro/navision-microsoft-dynamics-365-business-central-erp">Dynamics 365 Business Central</a> reprezintă soluția ideală pentru a simplifica operațiunile și a asigura o gestionare în timp real a activităților. <a href="https://criteria.ro/">Criteria</a>, lider în dezvoltarea de aplicații mobile pentru Business Central, oferă soluții unice, care transformă modul în care companiile operează, automatizând procesele și reducând semnificativ erorile.</p> <h2>Automatizarea proceselor prin aplicații mobile: exempl...</h>

Microsoft Dynamics 365 Business Central: Cum să îți transformi afacerea într-un ecosistem digital eficient

<p><a href="https://criteria.ro/navision-microsoft-dynamics-365-business-central-erp">Microsoft Dynamics 365 Business Central</a> este o soluție completă de planificare a resurselor (ERP) destinată afacerilor mici și mijlocii care doresc să își gestioneze eficient procesele și să obțină o imagine completă asupra operațiunilor zilnice. Platforma permite centralizarea și integrarea tuturor funcțiunilor de bază ale afacerii – de la finanțe și vânzări la aprovizionare și servicii pentru clienți – într-un singur ecosistem digital. Astfel, companiile pot obține o perspectivă globală asupra activităților lor, facilitând luarea de decizii informate. Microsoft Dynamics 365 Business Central ...</p>

Ghid pentru o introducere corectă și eficientă a datelor în Business Central

<p>Introducerea corectă a datelor în <a href="https://criteria.ro/navision-microsoft-dynamics-365-business-central-erp">Business Central</a> este esențială pentru a asigura funcționarea optimă a platformei și pentru a obține rezultate precise. Datele reprezintă fundamentul pe care se bazează toate procesele <a href="https://criteria.ro/sisteme-erp">ERP</a>, de la gestionarea stocurilor și contabilitate până la analizarea performanțelor afacerii. Erorile în introducerea datelor pot duce la rapoarte inexacte, decizii greșite și pierderi financiare.</p> <p>Asigurarea acurateței datelor începe cu implementarea unor proceduri clare și standardizate pentru toate echipele implicate. În plus, Business Central oferă instrumente care pot facil...</p>

We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.