Aveți un singur sistem pentru a gestiona toate activitățile, fluxurile operaționale și informațiile în timp real, inclusiv cele financiar contabile. Proiectul este fundația și, tot ce se întâmplă în aplicație este conectat cu acesta. Toate fluxurile de lucru sunt orientate pe proiect.
Dynamics 365 BC are un modul și o structură dedicată pentru gestionarea proiectelor. Cu Dynamics 365 BC aveți control, evaluați proiectele în timp real și periodic. Sunteți proactiv și puteți găsi soluții în timp real, nu când proiectul este finalizat și nimic nu mai poate fi schimbat. Puteți face ajustări pentru a aduce proiectul pe linia de plutire, astfel încât planificarea, costurile și veniturile să nu fie afectate. Atenuați astfel impactul negativ și minimizați riscurile. Fară un sistem integrat de acest tip sunteți nevoiți să utilizați un set de soluții dispersate în care aveți insule de informații. Cu astfel de instrumente neintegrate aveți nevoie de zile sau poate chiar sapatamani pentru a colecta și reconcilia informații exacte și corecte despre status, costuri și profit la nivel de proiect. Acest mod de lucru lasă foarte mult loc pentru surprize, întârzieri și/sau depășiri de costuri pentru anumite proiecte, ceea ce în final poate pune în pericol rentabilitatea întregii firme.
Gestionezi afacerea în mod integrat în patru arii cheie: Vânzări, Planificare, Execuție și Livrare, Măsurare.
Modul dedicat pentru gestionare proiecte - Afișează informații despre proiect și resursele ce trebuie planificate și urmărite în timp, din punct de vedere al alocării, al costurilor și al profitului. Urmăriți execuția și stadiul proiectului. Facturările se pot genera automat și există trasabilitate asupra activităților facturate.
Integrare cu Share Point pentru un management complet al documentelor și asocierea acestora cu tranzacțiile și proiectele din ERP.
Generarea automată a comenzilor de aprovizionare și documentelor de bon consum pe baza planificariilor din proiect
Integrare cu soluții de tip BPM - Camunda sau Power App pentru definirea de fluxuri de lucru ce necesita aprobări de documente, task-uri, achiziții de bunuri sau servicii, rapoarte de activitate, etc
Modul pentru evidența pontajelor pe proiect. Raportare și aprobare. Accesare proiecte și pontaj pe Mobile App
Analizați datele vizual (într-un format „easy to read” și „easy to understand”). Identificați rapid în timp real abaterile. Ce nu poate fi măsurat nu poate fi controlat. Analizați afacerea în timp real pentru a putea lua cele mai bune decizii.
Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro