Customer Relationship Management - CRM

Lucrezi eficient și ai control cu soluții Criteria pentru CRM

Solicită un Demo

CRM-ul este barometrul echipei de vanzari.

Cu un CRM nu trebuie sa organizezi sedinte de vanzari prea lungi si dese, nu trebuie sa ceri intocmirea de rapoarte de activitate plictisitoare, nu trebuie sa mergi pe teren pentru verificari de rutina. Aceste lucruri se “vad” in timp real in sistemul CRM.

Un sistem CRM poate fi adaptat oricarui model de vanzare

In functie de strategia de vanzari si de modelul de vanzare: vanzare activa bazata pe prospectare, participare la licitatii, vanzare on line, etc, implementarea unui sistem CRM este diferita.

In CRM gestionati intregul proces de vanzari, de la primul contact pana la inchiderea vanzarii, facturare si feedback

Eficientizarea activitatii de vanzari, indiferent de model, se poate face actionand asupra catorva puncte cheie:

Prospectare

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de prospectare? Cateva exemple:

  • In CRM fiecare prospect are un status si un rating;
  • Exista o lista de obiectii pentru "cold call" (nu trec de secretara, are o solutie, nu are buget, etc), lista care poate fi analizata pentru imbunatatirea tehnicii de "cold call";
  • In functie de obiectie, prospectul va fi inscris intr-un (grup) program de marketing on line;
  • Se pot defini indicatori de prformanta (KPI) – Ex. nr mediu tel / saptamana pentru cold call si cu ce rezultate: reveniri, obtinere intalniri, materiale info, fara rezultat.

Oamenii, prin natura lor, cauta o zona de confort. Acest lucru se poate observa cu usurinta intr-un CRM – oamenii de vanzari au tendinta de a vinde acelasi produse, acelorasi clienti. Cu un CRM poti fi mult mai productiv in faza de prospectare si generare de noi oportunitati.


Prospecting is simply fact of finding prospects – those people who need your products or services. The goal is not to convert suspects to prospects

Sandler Systems.

Calificare

Odata introdus in sistemul CRM, un prospect trece printr-un proces de calificare. Calificarea este un punct cheie in procesul de vanzari.

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de calificare prospect? Cateva exemple:

  • In CRM avem o fisa a prospectului pe care putem colecta informatii despre acesta – dureri, buget, time frame, persoana decizie, motivele specifice pentru care ar cumpara de
  • la tine, etc
  • Pe baza acestor informatii CRM-ul poate calcula automat un scoring;
  • Practic sistemul CRM ne ajuta sa trecem prin acest proces de calificare si sa nu omitem lucruri important.


A prospect who is listening is not a prospect at all. Selling is not about telling.

Sandler Systems.

Finalizare

Dupa ce am calificat un prospect stim cu certitudine daca acesta poate genera vanzare sau este decat un suspect si nu merita sa investim timp.

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de ofertare? Cateva exemple:

  • Ofertele se pot genera si urmari in CRM. Avem un istoric al acestor oferte in sistem si putem identifica un comportament de achizitie si de luare a deciziilor;
  • Putem defini (automat) pasii si activitatile de urmat dpdv al procesului de vanzari;
  • Se pot defini indicatori de performanta (KPI) – Ex. durata oportunitati deschise, statistici privind motive pierdere/ castig, etc.


A decision not to make a decision is a decision. Close the sales or close the file.

Sandler Systems.

Fidelizare

Cum anume un CRM ne poate ajuta pentru o relationare mai buna? Cateva exemple:

  • In CRM puteti colecta informatii de natura personala. Acestea pot fi folosite in procesul de vanzari si marketing pentru a construi relatii cu clientii dvs;
  • Puteti realiza de asemenea campanii targetate de marketing. In functie de informatiile din sistem si istoricul de achizitie putem segmenta baza de contacte si genera campanii de marketing.


People make buying decisions emotionally and justify those decisions intellectually.

Sandler Systems.

Cum functioneaza un CRM pentru vanzari?

CRM-ul te poate ajuta sa vinzi mai mult, sa contactezi mai multi clienti, si sa fii mai productiv.

O solutie CRM iti ofera mult mai mult decat o baza centralizata cu toate contactele si informatiile de care aveti nevoie ca echipa. In CRM poti gestiona intregul proces de vanzari (si postvanzari), care de obicei incepe cu lead-uri (prospecti) de calitate, ce pot fi automat alocate celor mai potriviti reprezentanti de vanzari in functie de criteriul geografic, specializare, etc.

Marketing
  • Campanii Marketing
  • Generare Lead-uri
  • Creare baze de date
Vânzări
  • Asociere Lead-uri
  • Calificare Lead-uri
  • Conversie Lead-uri
  • Urmărire Oportunități
Comenzi
  • Livrare produse
  • Generare Facturi
Service/Suport
  • Management incidente
  • Dezvoltare bază date cunoștințe
  • Asistență clienți
  • Service

Ce este CRM pentru Service / Mentenanță

De la primul contact telefonic, pana la inchiderea comenzii de lucru si emiterea facturii, fiecare pas din procesul de service poate fi optimizat si imbunatatit pentru a aduce beneficii substantiale.

Ce poate face un CRM pentru Service - Mententanță

  • Deschidere tichet
  • Alocare comanda service
  • Deplasare on site
  • Executare comanda
  • Management stocuri
  • Inchidere comanda service
  • Raportare facturare

Beneficiile aduse de implementarea unei solutii CRM pentru automatizarea activitatii de service pot fi grupate in trei categorii:

Cresterea veniturilor
  • Facturi cat mai exacte
  • Vanzari noi - abordare soft sell
  • Service-ul - diferentiator de marketing
Reducerea costurilor
  • Crestere rata de utilizare tehnicieni
  • Reducere stocuri
  • Automatizare procese manual
  • Reducere costuri administrative
  • Reducerea ciclului facturare colectare
Cresterea satisfactiei clientilor
  • Viteza de reactie
  • Predictibilitate
  • Acces in timp real la istoric
  • Reducerea numarului de vizite

De ce să ne alegi pe noi?

Colaborarea cu echipa noastră îți asigură control asupra procesului și a rezultatelor finale. Avem o atitudine proactivă și îți oferim consiliere neutră și evaluare obiectivă a riscului proiectului, cu scopul de a evidenția disfuncționalități și riscuri. Identificăm soluții pentru a valorifica la maximum resursele interne și ne asigurăm că ne apropiem cât mai mult de așteptările organizației, în timp ce ținem cont de bugetul disponibil.

Contact

Vrei să încerci Dynamics 365 BC pentru afacerea ta?

Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.

Scrie-ne un e-mail

Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.

office@criteria.ro
Sună-ne

Întrebări despre produsele sau serviciile noastre? Sună-ne pentru asistență.

0722.335.525

Solicită un DEMO

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și pentru a ne analiza traficul. Vă rugăm să decideți dacă sunteți dispus să acceptați cookie-uri de pe site-ul nostru.