Alege o echipă cu peste 20 de ani experiență în proiectarea și modelarea unui sistem de vânzări performant! Implementarea unui sistem CRM este un proiect de consultanță și mai puțin unul tehnic.
Motivele implementării și utilizării unui CRM pot fi simple sau complexe, în funcție de firmă, de domeniul de activitate, de cât de mare este echipa de vanzări.
În funcție de strategia de vânzări și de modelul de vânzare: vânzare activă bazată pe prospectare, participare la licitații, vânzare on line, etc, implementarea și utilizarea unui CRM este diferită.
Criteria vă poate oferi suport pentru toate etapele importante în implementarea unui sistem CRM
Realitatea este că nu există două companii similare care să gestioneze relațiile cu clienții și procesele în mod identic. O soluție CRM trebuie să poată fi adaptată în mod unic și în timp real cerințelor specifice firmei. Pentru a alege soluția CRM care vi se potrivește, este foarte important ca mai intai să definiți procesele de vanzare și să identificați punctele cheie pentru echipa de vânzări, asupra caroră, dacă actionați, apar rezultate concrete (clienți noi, vânzări crescute, marje de profit mai mari, scăderea ciclului de vânzare). Este important ca în această etapă să aveți suportul unei echipe cu experiență practică în vânzări și modelare de procese de vânzări dar și cu expertiză tehnică în mai multe sisteme CRM.
Nu poate fi nimic mai rău decât investiția într-un sistem CRM, fară ca acesta să aducă rezultatele așteptate. Prea multe proiecte CRM esuează din cauza ratei scăzute de adoptare și utilizare. Tehnologia este bună în măsura în care oamenii o și folosesc. Pentru a fi siguri de acest lucru, sistemul CRM trebuie să fie ușor de utilizat, accesibil, scalabil și să aducă o îmbunătățire semnificativă privind productivitatea, eficiența și vizibilitatea. De asemenea este important ca în final să aveți o aplicație CRM cu o rată mare de adopție. Criteria vă poate oferi asistență pentru înțelegerea factorilor de succes și pentru implementarea facilă a unui proiect CRM.
Ați cheltuit banii, dar cât de bine este folosită aplicația dumneavoastră? Realizarea unui audit reflectă: cât de bine interacționează angajații cu software-ul; dacă sistemul CRM oferă mijloace mai eficiente de a-și îndeplini sarcinile; dacă utilizatorii stăpânesc software-ul și cunosc procedurile de lucru; dacă noua aplicație facilitează comunicarea, asigură partajarea informațiilor și rezolvarea problemelor; dacă fluxurile sunt optimizate; dacă rapoartele sunt suficient de concludente.
Pe de altă parte este absolut necesară o analiză a CRM-ului din punct de vedere al procesului de vanzari. CRM-ul devine cu adevarat util abia după o perioadă suficient lungă de utilizare. Practic în primele luni colectați informații, informații pe baza caroră puteți identifica pattern-uri care vă ajută să înțelegeți: ce nu functionează în procesul de vânzare, de ce vă refuză clienții sau dimpotrivă de ce cumpară de la dvs, care sunt principalele obiecții și cum ar trebui sa le tratați, etc. Abia acum putem vorbi de un sistem CRM. Colaborarea cu echipa noastră vă ajută să maximizați investiția.
Te ajutăm să-ți optimizezi și accelerezi afacerea prin adaptarea portofliului nostru de soluții și servicii specificului cerințelor tale. Ne bazăm pe o echipă cu peste 15 ani de experiență în numeroase proiecte de consultanță de afaceri și de implementare sisteme software pentru afaceri.
Implementăm și oferim suport pentru cele mai performante și inovative soluții software disponibile la nivel mondial, soluții de tip ERP, CRM, BI, BPM.
Daca ai întrebări sau dorești să soliciți informații suplimentare referitor la soluțiile noastre, te rugam să completezi formularul alăturat!
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro