In functie de strategia de vanzari si de modelul de vanzare: vanzare activa bazata pe prospectare, participare la licitatii, vanzare on line, etc, implementarea unui sistem CRM este diferita.
In CRM gestionati intregul proces de vanzari, de la primul contact pana la inchiderea vanzarii, facturare si feedback
Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de prospectare? Cateva exemple:
Oamenii, prin natura lor, cauta o zona de confort. Acest lucru se poate observa cu usurinta intr-un CRM – oamenii de vanzari au tendinta de a vinde acelasi produse, acelorasi clienti. Cu un CRM poti fi mult mai productiv in faza de prospectare si generare de noi oportunitati.
Prospecting is simply fact of finding prospects – those people who need your products or services. The goal is not to convert suspects to prospects
Sandler Systems.
Odata introdus in sistemul CRM, un prospect trece printr-un proces de calificare. Calificarea este un punct cheie in procesul de vanzari.
Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de calificare prospect? Cateva exemple:
A prospect who is listening is not a prospect at all. Selling is not about telling.
Sandler Systems.
Dupa ce am calificat un prospect stim cu certitudine daca acesta poate genera vanzare sau este decat un suspect si nu merita sa investim timp.
Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de ofertare? Cateva exemple:
A decision not to make a decision is a decision. Close the sales or close the file.
Sandler Systems.
Cum anume un CRM ne poate ajuta pentru o relationare mai buna? Cateva exemple:
People make buying decisions emotionally and justify those decisions intellectually.
Sandler Systems.
CRM-ul te poate ajuta sa vinzi mai mult, sa contactezi mai multi clienti, si sa fii mai productiv.
O solutie CRM iti ofera mult mai mult decat o baza centralizata cu toate contactele si informatiile de care aveti nevoie ca echipa. In CRM poti gestiona intregul proces de vanzari (si postvanzari), care de obicei incepe cu lead-uri (prospecti) de calitate, ce pot fi automat alocate celor mai potriviti reprezentanti de vanzari in functie de criteriul geografic, specializare, etc.
De la primul contact telefonic, pana la inchiderea comenzii de lucru si emiterea facturii, fiecare pas din procesul de service poate fi optimizat si imbunatatit pentru a aduce beneficii substantiale.
Colaborarea cu echipa noastră îți asigură control asupra procesului și a rezultatelor finale. Avem o atitudine proactivă și îți oferim consiliere neutră și evaluare obiectivă a riscului proiectului, cu scopul de a evidenția disfuncționalități și riscuri. Identificăm soluții pentru a valorifica la maximum resursele interne și ne asigurăm că ne apropiem cât mai mult de așteptările organizației, în timp ce ținem cont de bugetul disponibil.
Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro