Integrare POS, automatizare transferuri și refacere stoc magazine, analiză profitabilitate pentru fiecare punct de lucru, simplificarea înregistrărilor și raportărilor financiar contabile.
Varianta cloud vă oferă siguranță, scalabilitate și costuri mult reduse cu infrastructura IT. Vă puteți extinde fară a avea grija IT-ului. Lucrați în timp real, aveți nevoie doar de o conexiune Internet. Criteria a dezvoltat un set de funcționalități specifice activiitatii de retail ce vin în completarea celor standard oferite de Microsoft Dynamics 365 Business Central. Aveți o interfață POS dedicata, calculul de stocuri și transferul din depozitul central către magazine se face automat. Dynamics 653 BC este un sistem ERP complet integrat ceea ce vă oferă trasabilitate și o înregistarare facilă a documentelor și raportărilor contabile.
Te extinzi cu ușurință, simplifici și automatizezi activitățile redundante, ai control în timp real.
Aveți o interfață POS web, integrată în timp real cu sistemul ERP, cu un preț avantajos. Nu necesită instalare aveți nevoie doar de un browser web.
Power BI integrat. Analizați datele vizual (într-un format „easy to read” și „easy to understand”). Identificați rapid trenduri, comparați vânzările pe produse și puncte de lucru, luați decizii în timp real. Cheltuielile se pot repartiza și urmări pe fiecare punct de lucru
Refacerea stocului automat pentru fiecare punct de lucru prin folosirea unei matrici de calcul cantități de transferat în baza istoricului de vânzări. Mobile app pentru evidențe inventar.
Modul nativ pentru WMS. Organizare depozit central pe rânduri și compartimente. Reguli alocare produse. Generare "Picking list" - pentru pregătirea livrărilor. Mobile app
Modul avansat pentru determinare statistică trend și pattern produse. Util pentru dimensionarea optimă a stocurilor și pentru actualizarea portofoliului de produse. Procedură automată pentru calcul necesar mărfuri și generare comenzi aprovizionare.
Evidență în timp real a stocurilor. Consolidarea contabilă rapidă a închiderilor zilnice. Pachet standard pentru raportări fiscale și contabile.
Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro