Dynamics 365 Business Central pentru Retail

Integrare POS, automatizare transferuri și refacere stoc magazine, analiză profitabilitate pentru fiecare punct de lucru, simplificarea înregistrărilor și raportărilor financiar contabile.

Programează un Demo

Cum vine Dynamics 365 Business Central în ajutorul companiilor cu activitate de retail?

Varianta cloud vă oferă siguranță, scalabilitate și costuri mult reduse cu infrastructura IT. Vă puteți extinde fară a avea grija IT-ului. Lucrați în timp real, aveți nevoie doar de o conexiune Internet. Criteria a dezvoltat un set de funcționalități specifice activiitatii de retail ce vin în completarea celor standard oferite de Microsoft Dynamics 365 Business Central. Aveți o interfață POS dedicata, calculul de stocuri și transferul din depozitul central către magazine se face automat. Dynamics 653 BC este un sistem ERP complet integrat ceea ce vă oferă trasabilitate și o înregistarare facilă a documentelor și raportărilor contabile.

feature-image

POS Integrat

Aveți o interfață POS web, integrată în timp real cu sistemul ERP, cu un preț avantajos. Nu necesită instalare aveți nevoie doar de un browser web.

Analiză vânzări și profitabilitate

Power BI integrat. Analizați datele vizual (într-un format „easy to read” și „easy to understand”). Identificați rapid trenduri, comparați vânzările pe produse și puncte de lucru, luați decizii în timp real. Cheltuielile se pot repartiza și urmări pe fiecare punct de lucru

Gestionare stocuri magazine

Refacerea stocului automat pentru fiecare punct de lucru prin folosirea unei matrici de calcul cantități de transferat în baza istoricului de vânzări. Mobile app pentru evidențe inventar.

WMS - gestionare avansată depozit

Modul nativ pentru WMS. Organizare depozit central pe rânduri și compartimente. Reguli alocare produse. Generare "Picking list" - pentru pregătirea livrărilor. Mobile app

Forecast și planificare aprovizionare

Modul avansat pentru determinare statistică trend și pattern produse. Util pentru dimensionarea optimă a stocurilor și pentru actualizarea portofoliului de produse. Procedură automată pentru calcul necesar mărfuri și generare comenzi aprovizionare.

Contabilitate integrată

Evidență în timp real a stocurilor. Consolidarea contabilă rapidă a închiderilor zilnice. Pachet standard pentru raportări fiscale și contabile.

Contact

Vrei să încerci Dynamics 365 BC pentru afacerea ta?

Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.

Scrie-ne un e-mail

Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.

office@criteria.ro
Sună-ne

Întrebări despre produsele sau serviciile noastre? Sună-ne pentru asistență.

0722.335.525

Solicită un DEMO


We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.