7 Motive pentru a avea un sistem de tip CRM
Motivele implementarii si utilizarii unui CRM pot fi simple sau complexe. Din lista de motive am ales sa detaliem pe cele mai bune 7 pentru care merita sa implementati un CRM.
Business Central Navision este o platformă de afaceri inovatoare. Un sistem ERP extrem de adaptabil, intuitiv, bogat în funcționalități și ușor de implementat, o soluție completă end-to-end care iți eficientizează performanța și procesele întregii afaceri.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscută anterior și ca Microsoft Dynamics NAV sau Navision) este una dintre cele mai populare soluții ERP din lume. Business Central Navision este cea mai bună alegere pentru firmele aflate în continuă dezvoltare, ce au nevoie de un sistem informatic capabil să crească odată cu ele, ușor de reconfigurat cu module și funcționalități noi.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP Navision oferă o tehologie premium și vine cu un model de bune practici și fluxuri de lucru validate în peste 500.000 de companii din industrii diverse. Te diferențiezi de concurență cu un sistem ERP pe care îl poți adapta propriului tău mod de lucru, ușor de implementat și flexibil în timp.
Microsoft Dynamics 365 BC Navision a câștigat încrederea a peste 500.000 clienți și peste 6.000.000 utilizatori.
Microsoft Dynamics 365 Business Central Navision ERP vine cu un set de funcționalități avansate care pot fi instalate și adaptate specificului afacerii tale.
Dynamics 365 BC - Navision - se poate personaliza, fiind o platformă open, ușor de adaptat nevoilor unice ale afacerii tale.
Ușor de învățat și utilizat. Este integrat nativ cu suita Office. Permite și input automat de documente prin OCR.
În Dynamics 365 BC, utilizatorii își pot seta singuri propriul mediu de lucru. În plus, cu Role Tailored Center își setează prioritățile.
Este ușor de integrat cu alte aplicații interne sau externe prin propriile Web Service-uri. Permite și utilizarea standardului open XML.
Cu Dynamics 365 BC - Navision, ai control și predictibilitate. Este integrat nativ cu Microsoft Power BI și Dynamics CRM.
Poți alege să închiriezi sau să achiziționezi, așadar, începi cu o investiție minimă. Este disponibil și în varianta 100% cloud.
Rapid Start este un set de instrumente pentru un start rapid. Sure Step este metodologia pentru proiecte ample.
Cu Dynamics 365 BC - Navision, îți poți alege partenerul de implementare/suport. În plus, ai un număr impresionant de resurse online.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP - Navision lucrezi eficient, optimizezi fluxurile operaționale și gestionezi corect resursele companiei
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți permite să urmărești înregistrări contabile și rapoarte fiscale, lichidități, operații bancare, mijloace fixe, creanțe și datorii. Cu Business Central Navision controlezi costurile, te asiguri că ești în permanență aliniat la reglementările legale în vigoare și ai o vedere de ansamblu asupra activelor tale și a fluxurilor financiare.
Modulele dedicate din Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți permit gestionarea complexă a tranzacțiilor de stoc și urmărirea acestora. Pentru gestionarea activității în depozit, sistemul ERP Business Central Navision are un modul dedicat de management depozit (Warehouse Management System - WMS). Acest modul WMS din Navision este ideal pentru manipularea unui volum mare de articole.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) gestionezi ușor procesele de vânzare, de la generarea ofertei de vânzare și până la emiterea facturii finale. Dynamics 365 BC Navision vine inclusiv cu funcționalități de CRM, ce permit gestionarea lead-urilor (potențialii clienți) și a oportunităților.
Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV), poți gestiona relația cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare, până la realizarea recepției și înregistrarea facturii finale. Totodată Navision ERP, îți oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelație cu activitățile de producție și vânzare.
În managementul proiectelor cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) planifici, urmărești și controlezi activitățile, pentru a respecta timpul alocat și termenele limită și pentru a gestiona costurile și profitul. Cu Business Central Navision ai o imagine in timp real asupra proiectelor.
Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți oferă o soluție completă pentru definirea, urmărirea și controlul proceselor de producție. Modulul din Navision dedicat producției funcționează în strânsă corelație cu celelalte module (aprovizionare și vânzare), asigurând o abordare integrată a procesului de producție.
Gestionează și planifică eficient activitățile de service, cu Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV). Funcționalitățile Navision includ de la înregistrarea articolelor de service, realizarea contactelor, până la gestionarea prețurilor, a comenzilor de service și alocarea resurselor pentru activitatea de service propriu-zisă.
In Business Central ERP (Navision ERP) cu acest modul, ții evidența cifrelor, precum înregistrări contabile și rapoarte fiscale, lichiditate, operațiuni bancare, mijloace fixe, creanțe și datorii. Cu Navision controlezi costurile, te asiguri că ești în permanență aliniat la reglementările legale în vigoare și obții un plus de transparență asupra activelor și a fluxurilor financiare.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Planul de conturi – Flexibil, are o structură simplificată și poți defini un număr nelimitat de conturi contabile aranjate într-o structura ierarhică.
- Bugete contabile – Funcționalitatea îți permite să creezi bugete multiple cu diverse niveluri de detalii, precum perioade diferite, conturi contabile, unități de business sau dimensiuni. Asigură un control sporit asupra veniturilor și a cheltuielilor.
- Dimensiuni - In Navision dimensiunile sunt folosite pentru contabilitatea managerială și ajută la simplificarea planului de conturi. Pot fi folosite pentru centre de cost și profit, pentru grupare articole, clienți, furnizori pe arii de analiză, pentru arii teritoriale, pentru planul de conturi de grup.
- Configurator situații financiare – Funcționalitate de raportare și analiză a indicatorilor economici. Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) permite sa creezi ușor rapoarte de analiza, în funcție de nevoile organizației. Poți parametriza atât indicatori financiari, cât și rapoarte operaționale.
- Cash Management – Permite gestionarea conturilor bancare ale companiei. In Navision poți procesa plățile primite de la clienți, plățile la furnizori și reconcilia conturi bancare, poți importa extrase bancare.
- Raportare TVA și Intrastat – In Navision se utilizează grupuri de înregistrare, pentru a se calcula automat taxa de valoare adăugată și alte tipuri de taxe, se verifică corectitudinea numărului de înregistrare fiscală în funcție de țară și unicitatea acestui număr pentru clienți și furnizori, se încadrează corect tranzacțiile din punct de vedere INTRASTAT și se obțin raportări.
- Mijloace fixe – Funcționalitatea permite urmărirea bunurilor și calculul amortizărilor. Poți defini mai multe registre de amortizare, precum contabilă, fiscală, economică etc.
Modulul de Vânzări și Marketing din Business Central ERP (Navision) îți permite gestionarea proceselor de vânzare, de la emiterea ofertei de vânzare, până la emiterea facturii finale. Include și funcționalități de CRM ce-ți permit gestionarea potențialilor clienți și a oportunităților.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Procesare Comenzi – Business Central Navision asigură procesarea comenzilor de vânzare și permite implementarea unui flux de vânzare flexibil. Interfața este ergonomică, documentul de comandă vânzare se completează ușor, informațiile despre client, istoric documente, articole, stocuri, substituenți, prețuri și discounturi pot fi accesate dintr-o singură fereastră.
- Sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) permite divizarea fluxului de vânzare în mai mulți pași, în funcție de structura organizatorică. Se pot face livrări parțiale sau se pot prelua mai multe livrări pe o factură.
- Avertisment limită credit – Sistemul Navision permite parametrizarea unei limite de credit pentru fiecare client și lansarea de avertismente dacă limita de credit este depășită sau dacă sunt facturi deschise cu data scadentă depășită.
- Avertisment lipsă stoc – Verificarea disponibilității se face pentru fiecare linie de document, în funcție de cod articol, locație, dată livrare. Se afișează data estimată a recepției pentru articolele fără stoc sau alternative, daca este cazul.
- Politică prețuri vânzare – Sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central - Navision propune prețuri de vânzare în raport cu listele de prețuri asociate clientului sau unui grup de clienți. Prețurile se pot defini în funcție de diferiți parametrii sau pe anumite intervale de timp, păstrându-se un istoric al prețurilor.
- Politică discounturi vânzare – Discounturile cantitative se pot defini pe articol sau grup de discounturi articole și la nivel de client, grup de clienți sau pentru toți clienții. Pot fi diferențiate în funcție de Variantă, Unitatea de Măsură, Cantitatea Minimă, Valută. Discounturile valorice se definesc în funcție de valoarea totală a documentului.
- Aprobări vânzări – sistemul de aprobări îți permite să trimiți documente spre aprobare în funcție de o ierarhie managerială predefinită.
- Managementul contactelor – Gestionezi potențialii clienți, definești contacte de tip persoană sau companie, segmentezi contactele după diverse criterii, iar segmentele pot fi utilizate pentru campanii de vânzare sau de comunicare.
Modulul de Cumpărări din Business Central (Navision) îți permite gestionarea relației cu furnizorii, începând de la înregistrarea ofertei de cumpărare, până la realizarea recepției și înregistrarea facturii finale. Oferă instrumente pentru optimizarea stocurilor în corelație cu activitățile de producție și vânzare.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Procesare comenzi – Funcționalitate exclusiv dedicată documentelor. Sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) îți permite crearea de cereri de oferte, comenzi generale, comenzi, retururi, facturi și note de credit. Poți realiza recepții și facturări multiple din comanda de cumpărare.
- Planificare stocuri – Funcția de foi de lucru pentru reaprovizionare din Navision te ajută la planificarea achizițiilor. Poți introduce manual produse sau poți rula funcția ”Calcul Plan”, ce calculează un plan de reaprovizionare în funcție de anumiți parametrii. Poți genera automat comenzi de cumpărare, poți seta furnizori alternativi și poți înregistra cataloage de articole pe fiecare furnizor.
- Prețuri și reduceri – Funcționalitatea îți permite stabilirea unor politicii complexe de discounturi si preţuri la nivel de furnizor, articol sau combinaţie dintre acestea.
- Aprobări cumpărare – Poți stabili în sistem un flux de aprobări, astfel incat achiziţiile ce depășesc un anumit prag valoric să nu poată fi operate fără o aprobare prealabilă.
Modulul Stocuri din Business Central (Navision) îți permite gestionarea complexă a tranzacțiilor de stoc și urmărirea acestora. Pentru gestionarea activității în depozit, sistemul are un modul dedicat de management depozit (warehouse management) și este ideal pentru manipularea unui volum mare de articole.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Articole – Fișa unui articol in Navision conține o mulțime de informații, doar o parte fiind obligatorii pentru operarea în tranzacții. Toate celelalte informații se pot introduce sau nu, precum informații despre referințe încrucișate, unități de măsură multiple, substituenți, variante sau urmărire pe serie sau lot.
- Funcționalitatea de referințe încrucișate - Este utilă în cazul partenerilor (clienți, furnizori) care doresc să folosească pe documente codul și descrierea proprie.
- Locații – Sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) poate lucra cu multiple gestiuni și are fluxuri de lucru și documente specifice acestui mod de lucru. În modulul avansat de management depozite, se pot defini zone și compartimente, utilizate de sistem pentru sugestii de înmagazinare sau culegere.
- Management Depozit – Depozitele se pot organiza pe zone, precum recepție, livrare, depozitare, și pe compartimente. Se pot defini reguli de lucru pentru fiecare articol/compartiment. Modulul permite optimizarea depozitului și o mai bună planificare și organizare a activităților de recepție și livrare. Oferă lucrătorilor din depozit posibilitatea de a identifica instantaneu amplasarea bunurilor.
- Sistemul propune lista de culegere (pick-list) pe baza căreia se realizează ridicarea articolelor pentru livrare. Permite integrarea cu aparatele de scanare prin intermediul tehnologiei ADCS (Automated Data Capturing System).
- Compartimente – Se pot determina parametrii fizici ai unui compartiment, precum greutate acceptată, volum etc., și restricţii privind tipologia compartimentului, precum temperatură, cantități minime şi maxime.
- Comenzi de transfer – Permite utilizatorilor transferarea bunurilor între gestiunile organizației și conține informații despre depozitul sursă, depozitul destinație și depozitul de tranzit dintre cele doua. Procesul de înregistrare se realizează în doi pași: livrare și recepție.
- Asamblare articol – Asamblarea este utilizată pentru a crea articole noi, precum un kit cu mai multe componente, într-un proces simplificat.
- Inventar – Fiecare fișă de articol are un câmp numit ”Stocuri” ce specifică câte unități dintr-un articol exista în stoc. Sistemul calculează automat conținutul acestui câmp și actualizează stocul. Se pot realiza ajustări de stoc, în cazul unui inventar fizic.
Modulul de Producție din Business Central (Navision) îți oferă o soluție completă pentru definirea, urmărirea și controlul proceselor de producție. Funcționează în strânsă corelație cu celelalte module (aprovizionare și vânzare), asigurând o abordare integrată a procesului de producție.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Liste de materiale – Sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) permite definirea unui număr nelimitat de rețete și de versiuni, pentru producerea unui articol, care ulterior se pot asocia produselor finite, împreună cu fișa tehnologică. Astfel, sistemul realizează consumurile în baza unui rețetar.
- Capacități – Sistemul ERP Navision împarte capacitățile în trei tipuri: centre de lucru, centre de mașină și resurse. Acestea sunt ordonate ierarhic și fiecare nivel conține nivele subordonate. In Navision se pot urmări timpi și costuri.
- Planificare – Sistemul de planificare in Navision ia în considerare toate cererile și datele de aprovizionare și creează sugestii. Poate calcula Planul de producție Master (Master Planning Schedule) și Necesarul de aprovizionare cu materiale (Material Requirements Planning).
- Comenzi producție – Business Central Navision permite crearea și gestionarea comenzilor de producție pe diferite stări de producţie: Simulate, Planificate sau ferm planificate, Lansate, Finalizate.
- Costuri – In Navision costul produsului finit se va determina automat pe baza consumului real de materii prime și a costului de timp alocat producției, se pot defini costuri indirecte de producţie cu valoare fixă sau procentuală.
- Subcontractare – Sistemul ERP Business Central Navision permite definirea de centre de lucru subcontractate, unde se pot introduce informații despre furnizor și despre costul per unitate sau timp consumat. Permite găsirea comenzilor de producție cu materiile prime pregătite pentru a fi trimise către subcontractor și crearea comenzilor de cumpărare.
Modulul Proiecte din Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) susține planificarea, urmărirea și controlul activităților specifice managementului proiectelor.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Fișă proiect – Navision afișează informații despre proiect și resursele ce trebuie planificate și urmărite în timp, din punct de vedere al alocării, al costurilor și al profitului.
- Activitățile și planificarea proiectului – In Navision pe proiect se definesc activitățile în ordinea logică a desfășurării lor, se asociază un consum prognozat de resurse, precum oameni, materiale, servicii de la terți pe fiecare activitate, și se asociază costuri și prețuri la vânzare.
- Înregistrarea consumurilor – Sistemul Business Central Navision sugerează consumurile de resurse planificate și înregistrează consumurile realizate și facturile de articole/servicii de la terți.
- Facturarea lucrărilor – In Business Central Navision se poate realiza facturarea consumului de resurse, pe fiecare activitate. Modulul este integrat cu contabilitatea, facturile de vânzare se generează automat și există trasabilitatea totală asupra activităților facturate.
- Profitabilitatea lucrărilor – Se poate urmări profitabilitatea, diferențele de costuri și venituri între ceea ce s-a contractat cu clientul, ce s-a programat pentru a se realiza și ce s-a realizat efectiv. Se pot trage concluzii cu privire la alocarea resurselor pentru lucrări viitoare.
- Producția în curs de execuție – Se poate calcula și înregistra automat valoarea producției în curs de execuție, în cazul lucrărilor care se întind pe o perioadă mai lungă de timp și care necesită înregistrarea lunară a valorii producției sau a serviciilor, conform reglementărilor contabile.
Modulul de Service din Business Central (Navision) permite gestionarea completa și planificarea activităților de service.
Funcționalități incluse in Business Central Navision:
- Articole service – In Navision un articol de service este un articol care a fost vândut către un client și a fost înregistrat pentru urmărire în service. Se pot asocia garanții, se poate specifica timpul de răspuns, se pot defini articolele care nu au fost vândute clienților, dar pentru care pot fi realizate activități de service.
- Contracte – În sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV) poți crea șabloane de contract, pentru a crea contracte standardizate. Contractele pot include realizarea unor activități de întreținere, iar planificarea și facturarea acestora se face direct din contract.
- Managementul prețurilor – Navision permite definirea unor politici flexibile de prețuri, cu prețuri minime și maxime, valabile pentru o perioadă dată de timp. Există și proceduri de actualizare automată a prețurilor.
- Comenzi de service – În aceste documente se introduc informații despre service-ul articolelor de tip service. Sunt create atunci când un client solicită o intervenție, atunci cand se convertește o ofertă într-o comandă de service sau sunt create automat de sistem atunci cand este specificat în contract intervalul de timp pentru o întreținere.
- Activități service – După crearea comenzii de service, selectarea articolelor de service și alocarea resurselor, se poate începe repararea/verificarea. Sistemul ERP Business Central Navision îți oferă o imagine de ansamblu asupra articolelor ce au nevoie de intervenții.
Webconnect este un modul special dezvoltat special de Criteria pentru sistemul ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (cunoscut anterior și ca Navision sau Microsoft Dynamics NAV), ce reprezintă o interfață web a sistemului.
Beneficii:
- Reducerea costurilor operaționale pentru activitățile de preluare a comenzilor, prin transferarea acestora către beneficiar
- Informarea rapidă a clienților privind lansarea de produse noi și promoții
- Flexibilitatea prețurilor și a pachetelor de promoții, prin definirea rapidă de promoții pe baza inventarului curent și a cererii
- Varietatea produselor și posibilitatea prezentării unui număr mare de produse
- Vânzare directă către clientul final, ce permite creșterea marjelor
- Simplificarea relației furnizor – client, prin acces facil, informare în timp real privind stocurile, situația facturilor sau statusul
De la introducerea în interfața utilizator până la procesele avansate de gestionare a afacerii, suntem aici pentru a vă ghida pas cu pas. Învață cum să-ți optimizezi afacerea cu ajutorul sistemului ERP Business Central Navision chiar acum!
Rămâi tot timpul conectat cu cele mai importante date despre afacerea ta prin aplicația mobile Microsoft Dynamics 365 BC. Ai acces la o serie de funcționalități într-o interfață similară cu varianta pentru desktop, ușor de folosit sau poți alege aplicațiile Mobile App dezvoltare de Criteria pentru Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, Microsoft Dynamics NAV si Navision
Add on-urile dezvoltate de Criteria sunt flexibile, ergonomice și au preț avantajos: Mobile Dynamics 365 Business Central - Vânzări și CRM, Dynamics 365 BC Warehouse, Customer Portal, Retail Management System, Integrări și Interfețe API.
Pachetul de localizare Criteria dezvoltat împreună cu o echipă de consultanți CECAR include un set de instrumente pentru automatizări, controlling și management financiar. Astfel, simplifici munca departamentului de contabilitate și crești productivitatea.
Echipa noastră cu experiență practică în afaceri realizează un audit operațional pentru a evidenția zonele din organizație unde pierzi bani sau oportunități și au nevoie de îmbunătățiri.
Beneficiezi de experiența noastră de lucru atât cu companii multinaționale cât și locale. Prin implementarea corectă a unui sistem ERP, asiguri o fundație sănătoasă pentru optimizarea proceselor si pentru un management eficient al performanței.
Motivele implementarii si utilizarii unui CRM pot fi simple sau complexe. Din lista de motive am ales sa detaliem pe cele mai bune 7 pentru care merita sa implementati un CRM.
Criteria a dezvoltat prima aplicatie Mobile din Romania, integrata cu Microsoft Dynamics NAV - Navision. Functionalitatile acoperite pot include: oferte, comenzi, retururi, facturare...
Investitia in implementarea unui sistem informatic de tip ERP este o investitie pe termen lung (minim 5 - 10 ani) si aduce un avantaj competitiv major pentru organizatie.
Te ajutăm să identifici soluția potrivită domeniului tău de activitate sau tipului de proces și îți oferim un demo personalizat.
Echipa noastră de asistență este aici să vă ajute de Luni până Vineri între 09:00 și 18:00.
office@criteria.ro